NAEGA GROWL
entry profile affies stuff bias DASHBOARD FOLLOW

THE OWNER


I AM I FROM EXO PLANET

Tagboard

Change with your cbox code.

Blog Archieve


Credits

RE-EDIT by ArinaAzman. Template by wawakhun.bescode by faradhiniAnd awsome navigations from wana.Tell me if i not credit you.
MRSM :)
Thursday, November 28, 2013 • 3:57 AM • 0 comments
Assalamualaikum.
Hai lame dah tak update blog tapi takde lah lama sangat. Hihi minggu ni Ain jalani hidup dengan rutin rutin biasa lah. Makan tidur makan tidur. Pheww jangan kejut lah nanti tengok aku mase ambil result. Makin kurus for sure. Hahaha . 25 hb haritu ade interview ke nape dok tahu hok MRSM punya. Ain ambil sesi petang tapi awal awal pagi kena bangun ikut umi gi sekolah dia. Mase otw tu lalu lah dekat mrsm besut tu then text nurin suruh dia tunggu aku. Lepastu nurin reply tanye aku sesi pagi jugak ke ? Hahaha. Mase dekat sekolah umi tu bosan punye pasal aku langgan lah pack yang Surf call and text. Nak main internet tapi dokleh sebab line dok berapa nak clear. Huhhh tekang rase.Then sebab bosan sangat ambil phone and call my classmates yang awesome sekalian. Hikhik ade dengar suara bangun tidur lah, ade yang busy lah. Dengan Za je gayut lame siket. Hahaha. Seriously aku rindu diorang sangat sangat sangatt :'(  Hahaha okay stop. sambung balik pasal mrsm , masa ambil ujian tu im alone . tadok geng lasung . Hahaha nk wak gane dok friendly sangat. Soalan ye tu ade hok senang ade hok susoh and soalan hok bodo pun ade. Tapi banyak yang kbkk lah. Hahaha mase nak balik tu ade lah sorang budak dungun mari tegur aku. hahaha baru ingat nak wak geng tapi gitu lah mase tu nak balik dah. Lambat sangat tegur . Haha. okay banyak lagi nk cerita sebenarnye tapi tengok jam pukul 4 lebih dah ni. So gudbye :)




Post a Comment